povesti despre mtb

Antrenamentul din Campulung

Am fost la Campulung intr-o vacanta cu tatal meu. O sa va povestesc despre prima zi. De dimineata a plouat si din aceasta cauza nu am putut sa mergem la antrenament. Asa ca am mers pe seara, am fost mai intai sa vedem traseul de la cursa de sambata pe nume MTB Academy Cup. Noi ne-am pierdut si am zis sa o luam pe unde ne duce marcajul rosu.Pe traseul rosu erau cateva urcari si coborari foarte abrupte, mai erau cativa busteni si un rock garden. Peste un scurt timp am observat ca acela era traseul de la elite. Majoritatea drumului mai mult am impins bicla decat sa mergem pe ea.

Apoi am mers sa facem urcarea de pe Ciocanu. Am mers de la poalele muntelui pana la manastire.

Pe urcare am mai admirat privelistea. A fost destul de greu pentru ca era abrupt, dar urcarea era de 2 km. La manastire tati mi-a spus ca am facut 31 de minute. La coborare am avut grija sa nu prind o viteza foarte mare si sa nu dau cu bicla in pietre. A fost un antrenament destul de greu.