povesti despre mtb

NapoCup Kids Race (2017)

Prima cursa din acest an s-a desfasurat la Cluj-Napoca, pe 23 aprilie.

Cu o zi inainte de cursa am mers cu tatal meu la o recunoastere. Tocmai aflasem ca se desfasoara intr-un muzeu etnografic. Este un loc frumos si verde cu multe case vechi.

Cand am ajuns acolo nu-mi era foarte clar care era traseul asa ca am cautat alti copii care sa faca recunoasterea . Din fericire  i-am gasit pe Andrei , Sophia si Akos care mi-au aratat traseul. Traseul era destul de dificil, am intampinat cateva probleme. Prima era o urcare foarte scurta ,dar foarte abrupta si venea fix dupa o curba si a doua la o trecere pe un pod  facut din busteni. Pe acestea nu am putut sa le urc oricat as fi incercat asa ca ne-am gandit sa ma dau jos de pe bicicleta pentru ca puteam sa pierd mult timp daca as fi cazut acolo. Dupa ce am facut recunoasterea am mers acasa. In urmatoarea zi cand am ajuns la start  am dat o tura si m-am incalzit .  Antrenorul meu, Razvan, mi-a spus ca o sa avem  3 ture, mi-a mai spus ca in primele 2 ture sa dau un pic  mai incet, iar in ultima  tura sa dau la maxim.

S-a dat startul eram serioasa in timpul concursului. Singura fata de care ma ingrijoram ca o sa iasa inaintea mea era Irina Precup . Am inceput sa o luam pe o urcare de vreo 400 m apoi au fost urcari si coborari   pe dealuri.

In a treia tura eram pe o coborare si  apoi o curba ,eu am venit pe acea coborare cu prea mare viteza si am cazut .

Nu a fost o cazatura rea si din fericire nimeni nu m-a intrecut.Dupa ce am terminat cursa am aflat ca festivitatea de premiere s-a mutat la ora 4 si acum era de abia ora 10. In primele 2 ore m-am jucat cu Irina ,iar in restul am mers sa vedem elitele. Antrenorul meu mi-a spus sa merg la “rock garden “. Acolo ciclistii treceau pe ele sau sareau . Erau foarte rapizi. Am inteles ca erau ciclisti din :Portugalia , Franta , Rusia , Anglia si din Spania Vlad  Dascalu de la echipa Bike Expert. Cand ne-am intors de la ” rock garden ” am vazut ca s-au afisat rezultatele. Acestea sunt mai jos.

Feminin 9-10 ani – Traseu Copii

5 2544 Briscan Maria Ecaterina 3 00:27:31
6 2508 Lisman Bianca 2 00:19:48
7 2540 Bocut Deborah-Vanessa 2 00:20:39

Am castigat locul 1 ! Irina a fost pe locul 2 , iar Sophia a fost pe locul 3 . La festivitate a fost frumos  multe poze ,aplauze am primit chiar si o cupa .

Review: traseu super pentru copii, dificultate potrivită, fără zone periculoase, foarte bine marcat, concurență foarte tare mai ales la copii. Minusuri: poze extrem de puține, premii slăbuțe, nu se dă mâncare caldă la finish, organizatorilor nu le sunt clare categoriile, nu se știe de la început lungimea cursei, s-a așteptat vreo 7 ore pentru festivitatea de premiere. Recomand cursa dar veniți cu mâncare și haine de schimb mai ales dacă vă așteptați să prindeți podiumul.